6.01.2018

LO "Wielkie wow" | LO "Big WOW"

Witajcie. Dzisiaj mam dla Was mój ostatni świąteczny projekt. I badzo się cieszę, że to już koniec :) Nigdy nie byłam wielką fanką świątecznych produkcji a w tym roku zrobiłam ich wyjątkowo dużo. Pora ruszyć w cieplejsze kraje. Na tym LO moje ulubione zdjęcie z tegorocznych świąt - bezcenna mina Mai na widok prezentu. Całość powstała z listopadowych kitó z Hip Kit Clubu.

Hello. Today I want to share with you my last christmas project. I am happy it's over as i am not a big fan of making them. And this year I needed to make a lot of christmas projects. Time to move on. I made this layout with my most favourite picture from this year Christmas Eve. Maja was really suprised unwrapping her gift. I used November kits from Hip kit Club.

Mam też wideo z procesu tworzenia. 
There is also a process video.







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz